Thursday, October 15, 2020

WRITOTOBER 2020 / #6 ORANGE

 # 6. Orange


Отново две значения. Оранжево и портокал. Тук ще натоваря и цвета, и портокала със смисли, като се товари товарен кораб с пакети гипс. И ще внимавам да не корабокруширам.
Разказчето е епистоларно, тоест написано като писмо, от 8 годишно дете, писмо до мама. Граматиката все пак е спазаена
(горе-долу).

ORANGE

Здравей, мамо!
Виждаш ли, вече пиша по-красиво. Това стига ли, за да дойдеш да ме видиш? Нарисувах те, харесва ли ти? Това си ти, най-красива на земята
. Ти си с тъмносията рокля на птици. Имаш оранжева  коса и червило. Отзад е витоша, а тревите, харесват ли ти? И слънцето?
Мамо, ще ми дадеш ли и на мен такъв портокал,като на кака? Тя каза,че е много вкусен и че ти си
ѝ о дала. Какъв е вкусът на портокала? Днес се сърдя на куклата. Три дена седи зад дивана,аз я хвърлих там и не ѝ говоря. Но днес мисля да ѝ простя. Ще ѝ среша косичката, ще ѝ дам да яде от чинийките.
Мамо, ти каза, че обичаш морето? Да дойдеш ли да го видиш? И да видиш и мен
?
Чакам те.
С обич: Лилка

No comments:

20 години назад: Съвети към подрастващи, епизод 1

  Как да те помислят (най-успешно) за смахнат:   1 .Докато говориш с някого, изведнъж се сепни, оцъкли поглед и занареждай:   „ Тук –...